Annons

Softonic-recension

Jasma - Jadwal Sholat Masjid d: En översikt över den fjärrstyrda appen för Jasma

Jasma - Jadwal Sholat Masjid är en fjärrapplikation för den digitala bönsschemamaskinen Jasma. Applikationen möjliggör trådlös kontroll av Jasma-maskinen, som visar bönetiderna baserat på plats, tillsammans med nedräkningstimers för Adhan och Iqomah. Jasma-maskinen använder en LED-TV-skärm för att visa bönetiderna, som också kan användas för att visa foton eller meddelanden. Applikationen är kompatibel med Android 9.0 och kräver ingen internetanslutning.

Det är viktigt att notera att denna version av applikationen inte längre stöds och har ersatts av "Jasma 5". Vi rekommenderar att du använder den senaste versionen av applikationen, som finns på Google Play Store.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Jasma - Jadwal Sholat Masjid d

Har du provat Jasma - Jadwal Sholat Masjid d? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.